Advertisement

WYWIAD Z BUDDA - CAŁA PRAWDA O 21-LATKU *FAME MMA, praca w Anglii, rodzinny dramat | DUŻY W MALUCHU

WYWIAD Z BUDDA - CAŁA PRAWDA O 21-LATKU *FAME MMA, praca w Anglii, rodzinny dramat | DUŻY W MALUCHU Budda udzielił mi pierwszego dłuższego wywiadu, jaki pojawił się z nim w Internecie. Opowiada w nim m.in. o trudnej sytuacji rodzinnej, zarobkach, przeszłości i przyszłości w kontekście FAME MMA i biznesu.


Kanał mojego gościa:



***Jeśli mnie subskrybujesz to zaznacz DZWONEK 🔔, który znajduje się obok miniaturki kanału. Będziesz wtedy dostawał powiadomienia o nowych filmach***

---

Zapraszam Was do swojej grupy na Facebooku:

---

Subskrybuj mój kanał i bądź na bieżąco:

Facebook:

Instagram:

Email: fnowobilski@gmail.com

Duży w maluchu,duzy w maluchu,duży,duzy,maluchu,maluch,filip nowobilski,filip,nowobilski,wywiad,rozmowa,gwiazdy,fiat 126p,fiat,126p,polski fiat,polski,za kółkiem,za,kółkiem,kolkiem,'''',budda,bananowe,zycie,rs3,rs6,tvn,turbo,budda tv,kupiłem,audi,700 koni,bugatti,chiron,widzowie,lamborghini,friz w maluchu,friz,fame,mma,amg,mercedes,hi_5,ich,pojazdy,budda wywiad,budda w maluchu,milosnicy,czterech kolek,mk4 garage,

Post a Comment

0 Comments