Advertisement

Nepalliler Bu Zamanda Bile Durmadı !! (HOLİ FESTİVALİ) ~267

Nepalliler Bu Zamanda Bile Durmadı !! (HOLİ FESTİVALİ) ~267 Nepalliler Bu Zamanda Bile Durmadı !! (HOLİ FESTİVALİ) adlı videomda sizlere Nepal'de holi festi aktardım. Hinduizm festivali olan holi kastların ortadan kalktığı ve herkesin eşit olduğu bir gün ilan edilmiştir. Bu sebeple en düşük kast bile yüksek sınıflara boya fırlatabilir. Herkes bu festivalde bu şekilde eğlenir. İyi seyirler.

► ABONE OL seyahat videolarım için:
► INSTAGRAM takip et :


Merhaba ben Oğuzhan Tıraş. Sonunda 55. ülkem olan Nepal'e geldim. Dünya üzerinde bulunan 197 ülkeyi bu kanalda içerikler üreterek gezeceğim. Seyahatim hakkındaki günlük videolarımda farklı kültürleri ve ilginç hayatları sizlerle paylaşıyorum. Amacım sizlere seyahat ve dünyamızın güzellikleri konusunda ilham olmak.
Çünkü dünyamız görülmeye değecek kadar güzel !!


İrtibat & İşbirliği:
Türkiye'nin En Pantolon Tutmaz Kanalı
oguzhan.tiras@gmail.com


#YIRTIKPANTOLON #trend #evdekal

Nepalliler Bu Zamanda Bile Durmadı,holi festival,holi fest,nepal,holifest,holi festivali,nepal holi festival 2020,holifest 2020,bu zaman,nepalliler durmadı,nepalli,nepalliler,gezi,seyahat,eğlence,festival,dünya turu,yurt dışı,gezgin,türk gezgin,oğuzhan tıraş,yırtık pantolon,yırtık pantolon nepal,yırtık pantolon holi,yirtik pantolon,oguzhantiras,nepalde holifest var mı,macera,koreli sevgilim,holi,fest,holi festivali nedir,holifest türkiye,2020,vlog,nepali,

Post a Comment

0 Comments